...

Regulamin

STOWARZYSZENIE ENERGISH FIGHT CLUB

REGULAMIN

STOWARZYSZENIE ENERGISH FIGHT CLUB

40-467 Katowice ul. Adama 33

Adres siedziby: 40-467 Katowice ul. Karolinki 1
NIP : 9542855760
KRS : 0001030681  REGON:525366370

  1. Każdy uczestnik zajęć ze sztuk walki organizowanych przez STOWARZYSZENIE ENERGISH FIGHT CLUB zobowiązany jest do przestrzegania regulaminu klubu.
  2. Regulamin jest regulaminem w rozumieniu art. 384 Kodeksu cywilnego i określa prawa i obowiązki stron umowy o korzystanie z usług klubu.
  3. Członkiem KLUBU może być osoba pełnoletnia, posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych. Osoba niepełnoletnia, może zostać członkiem Klubu za zgodą swoich przedstawicieli ustawowych.
  4. Członek tego Klubu korzysta z usług Klubu na własną odpowiedzialność i nie może zgłaszać pod adresem klubu żadnych roszczeń z tytułu uszkodzenia ciała, utraty zdrowia a nawet utraty życia.
  5. W pomieszczeniach Klubu obowiązuje bezwzględny zakaz palenia tytoniu, spożywania alkoholu, zażywania środków odurzających i narkotyków; przynoszenia alkoholu, środków odurzających i narkotyków; przychodzenia wstanie nietrzeźwości, wstanie odurzenia lub pod wpływem narkotyków.
  6. Zabrania się przynoszenia do Klubu przedmiotów niebezpiecznych i innych przedmiotów, których wniesienie na teren Klubu mogłoby utrudnić korzystanie z Klubu innym członkom, lub mogłoby doprowadzić do uszkodzenia lub zniszczenia mienia, bądź mogłoby stanowić zagrożenie dla bezpieczeństwa osób przebywających w Klubie, ich życia oraz zdrowia.
  7. Płatności za treningi dokonywane są zgodnie z cennikiem ( w siedzibie klubu lub przelewem tradycyjnym, płatnością internetową  na konto firmowe STOWARZYSZENIA ENERGISH FIGHT CLUB  nr konta  23 1160 2202 0000 0005 6987 1316 w tytule należy podać imię nazwisko, wariant składki oraz grupę) oraz terminem ustalonym po zapisie w klubie. Uczestnik zajęć zobowiązany jest okazać opłacony karnet każdorazowo gdy wchodzi do klubu
  8. Jeżeli Uczestnik zajęć po dokonaniu wpłaty nie będzie uczestniczył w zajęciach do końca miesiąca z jakiegokolwiek powodu opłata nie podlega zwrotowi.
  9. W razie złamania regulaminu lub dyscyplinarnego wykreślenia z listy członków klubu wniesiona opłata nie podlega zwrotowi
  10. Uczestnik zajęć jest zobowiązany do:

– podpisania oświadczenia dotyczącego ubezpieczenia NNW

– podpisania oświadczenia dotyczącego świadomości ryzyka uczestnictwa w zajęciach ze sportów walki.

  1. W razie niepełnoletności oświadczenie podpisuje rodzic bądź opiekun prawny
  2. O przydziale do grupy zaawansowania decyduje trener.
  3. Jedynie właściciel klubu lub osoby przez niego wyznaczone mogą decydować o tym kogo przyjmują do klubu
  4. Uczestnik zajęć wyraża zgodę na utrwalanie jego wizerunku oraz używanie go do promocji STOWARZYSZENIA ENERGISH FIGHT CLUB.
RODO

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27
kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i
w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne
rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję,
że:
▪ administratorem Pani/Pana danych osobowych jest STOWARZYSZENIE ENERGISH FIGHT CLUB
▪ Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu
związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego
▪ odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie

dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. –
Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 i 2018), dalej „ustawa Pzp”;
▪ Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4
lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy
przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
▪ obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest
wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w
postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych
wynikają z ustawy Pzp;
▪ w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób
zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
▪ posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **;
− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych
osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że
przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
▪ nie przysługuje Pani/Panu:
− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż
podstawą
prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

Polityka reklamacji, kontakt i czas rozpatrzenia

Konsument może w terminie 14 dni odstąpić od umowy sprzedaży bez podawania przyczyny.

  1. Zasady ogólne

    Nasza firma zobowiązuje się do rzetelnego i profesjonalnego rozpatrywania reklamacji zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa oraz zasadami etycznymi. Reklamacje będą rozpatrywane w sposób szybki i efektywny, z zachowaniem pełnej transparentności i otwartości na potrzeby Klienta.

  2. Kontakt z działem reklamacji

    Klient może złożyć reklamację następujący sposób:

    a. Droga elektroniczna: – E-mail: energishfc@gmail.com Formularz reklamacyjny dostępny na stronie internetowej.

    b. Droga pisemna: – List wysłany na adres siedziby firmy.

  3. Zawartość reklamacji

    Reklamacja powinna zawierać co najmniej:

    a. Imię, nazwisko (nazwa firmy) oraz adres Klienta, b. Opis reklamacji, w tym okoliczności i przyczyny reklamacji, c. Danych kontaktowych Klienta (numer telefonu, adres e-mail).

  4. Potwierdzenie otrzymania reklamacji

    Po otrzymaniu reklamacji, Klient zostanie powiadomiony o jej zarejestrowaniu oraz przypisanym numerze referencyjnym.

  5. Czas rozpatrzenia reklamacji

    a. Reklamacje zostaną rozpatrzone w ciągu 14 dni od daty złożenia reklamacji.

    b. W przypadku konieczności przeprowadzenia dodatkowych analiz lub uzyskania informacji od Klienta, termin ten może ulec wydłużeniu, jednakże nie dłużej niż do 30 dni od daty złożenia reklamacji.

    c. Klient zostanie poinformowany o rezultacie reklamacji w sposób wybrany przez siebie (e-mail, telefon, list).

  6. Odpowiedź na reklamację

    Po zakończeniu procesu rozpatrzenia reklamacji, Klient otrzyma pisemną odpowiedź zawierającą informacje o decyzji oraz ewentualnym sposobie jej realizacji.

  7. Rozwiązanie sporu

    W przypadku niezadowolenia z rozpatrzenia reklamacji, Klient może skorzystać z alternatywnych sposobów rozwiązania sporu, takich jak mediacja czy arbitraż.

Niniejsza polityka reklamacji, kontaktu i czasu rozpatrzenia ma na celu zapewnienie Klientom przejrzystego i uczciwego procesu rozpatrywania reklamacji oraz zminimalizowanie ewentualnych nieporozumień i konfliktów.

 
Dołącz do nas

Dołącz do nas na zajęcia i odkryj swoją siłę, zdyscyplinuj umysł i poczuj satysfakcję z rozwoju swoich umiejętności sportów walki!

Seraphinite AcceleratorOptimized by Seraphinite Accelerator
Turns on site high speed to be attractive for people and search engines.