Regulamin
STOWARZYSZENIE ENERGISH FIGHT CLUB
REGULAMIN
STOWARZYSZENIE ENERGISH FIGHT CLUB
40-467 Katowice ul. Adama 33
Adres siedziby: 40-467 Katowice ul. Karolinki 1
NIP : 9542855760
KRS : 0001030681 REGON:525366370
- Każdy uczestnik zajęć ze sztuk walki organizowanych przez STOWARZYSZENIE ENERGISH FIGHT CLUB zobowiązany jest do przestrzegania regulaminu klubu.
- Regulamin jest regulaminem w rozumieniu art. 384 Kodeksu cywilnego i określa prawa i obowiązki stron umowy o korzystanie z usług klubu.
- Członkiem KLUBU może być osoba pełnoletnia, posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych. Osoba niepełnoletnia, może zostać członkiem Klubu za zgodą swoich przedstawicieli ustawowych.
- Członek tego Klubu korzysta z usług Klubu na własną odpowiedzialność i nie może zgłaszać pod adresem klubu żadnych roszczeń z tytułu uszkodzenia ciała, utraty zdrowia a nawet utraty życia.
- W pomieszczeniach Klubu obowiązuje bezwzględny zakaz palenia tytoniu, spożywania alkoholu, zażywania środków odurzających i narkotyków; przynoszenia alkoholu, środków odurzających i narkotyków; przychodzenia wstanie nietrzeźwości, wstanie odurzenia lub pod wpływem narkotyków.
- Zabrania się przynoszenia do Klubu przedmiotów niebezpiecznych i innych przedmiotów, których wniesienie na teren Klubu mogłoby utrudnić korzystanie z Klubu innym członkom, lub mogłoby doprowadzić do uszkodzenia lub zniszczenia mienia, bądź mogłoby stanowić zagrożenie dla bezpieczeństwa osób przebywających w Klubie, ich życia oraz zdrowia.
- Płatności za treningi dokonywane są zgodnie z cennikiem ( w siedzibie klubu lub przelewem tradycyjnym, płatnością internetową na konto firmowe STOWARZYSZENIA ENERGISH FIGHT CLUB nr konta 23 1160 2202 0000 0005 6987 1316 w tytule należy podać imię nazwisko, wariant składki oraz grupę) oraz terminem ustalonym po zapisie w klubie. Uczestnik zajęć zobowiązany jest okazać opłacony karnet każdorazowo gdy wchodzi do klubu
- Jeżeli Uczestnik zajęć po dokonaniu wpłaty nie będzie uczestniczył w zajęciach do końca miesiąca z jakiegokolwiek powodu opłata nie podlega zwrotowi.
- W razie złamania regulaminu lub dyscyplinarnego wykreślenia z listy członków klubu wniesiona opłata nie podlega zwrotowi
- Uczestnik zajęć jest zobowiązany do:
– podpisania oświadczenia dotyczącego ubezpieczenia NNW
– podpisania oświadczenia dotyczącego świadomości ryzyka uczestnictwa w zajęciach ze sportów walki.
- W razie niepełnoletności oświadczenie podpisuje rodzic bądź opiekun prawny
- O przydziale do grupy zaawansowania decyduje trener.
- Jedynie właściciel klubu lub osoby przez niego wyznaczone mogą decydować o tym kogo przyjmują do klubu
- Uczestnik zajęć wyraża zgodę na utrwalanie jego wizerunku oraz używanie go do promocji STOWARZYSZENIA ENERGISH FIGHT CLUB.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27
kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i
w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne
rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję,
że: administratorem Pani/Pana danych osobowych jest STOWARZYSZENIE ENERGISH FIGHT CLUB
Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu
związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie
dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. –
Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 i 2018), dalej „ustawa Pzp”; Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4
lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy
przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest
wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w
postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych
wynikają z ustawy Pzp; w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób
zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **;
− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych
osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że
przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; nie przysługuje Pani/Panu:
− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż
podstawą
prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
Polityka reklamacji, kontakt i czas rozpatrzenia
Konsument może w terminie 14 dni odstąpić od umowy sprzedaży bez podawania przyczyny.
Zasady ogólne
Nasza firma zobowiązuje się do rzetelnego i profesjonalnego rozpatrywania reklamacji zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa oraz zasadami etycznymi. Reklamacje będą rozpatrywane w sposób szybki i efektywny, z zachowaniem pełnej transparentności i otwartości na potrzeby Klienta.
Kontakt z działem reklamacji
Klient może złożyć reklamację następujący sposób:
a. Droga elektroniczna: – E-mail: energishfc@gmail.com Formularz reklamacyjny dostępny na stronie internetowej.
b. Droga pisemna: – List wysłany na adres siedziby firmy.
Zawartość reklamacji
Reklamacja powinna zawierać co najmniej:
a. Imię, nazwisko (nazwa firmy) oraz adres Klienta, b. Opis reklamacji, w tym okoliczności i przyczyny reklamacji, c. Danych kontaktowych Klienta (numer telefonu, adres e-mail).
Potwierdzenie otrzymania reklamacji
Po otrzymaniu reklamacji, Klient zostanie powiadomiony o jej zarejestrowaniu oraz przypisanym numerze referencyjnym.
Czas rozpatrzenia reklamacji
a. Reklamacje zostaną rozpatrzone w ciągu 14 dni od daty złożenia reklamacji.
b. W przypadku konieczności przeprowadzenia dodatkowych analiz lub uzyskania informacji od Klienta, termin ten może ulec wydłużeniu, jednakże nie dłużej niż do 30 dni od daty złożenia reklamacji.
c. Klient zostanie poinformowany o rezultacie reklamacji w sposób wybrany przez siebie (e-mail, telefon, list).
Odpowiedź na reklamację
Po zakończeniu procesu rozpatrzenia reklamacji, Klient otrzyma pisemną odpowiedź zawierającą informacje o decyzji oraz ewentualnym sposobie jej realizacji.
Rozwiązanie sporu
W przypadku niezadowolenia z rozpatrzenia reklamacji, Klient może skorzystać z alternatywnych sposobów rozwiązania sporu, takich jak mediacja czy arbitraż.
Niniejsza polityka reklamacji, kontaktu i czasu rozpatrzenia ma na celu zapewnienie Klientom przejrzystego i uczciwego procesu rozpatrywania reklamacji oraz zminimalizowanie ewentualnych nieporozumień i konfliktów.
Dołącz do nas na zajęcia i odkryj swoją siłę, zdyscyplinuj umysł i poczuj satysfakcję z rozwoju swoich umiejętności sportów walki!